Sunday, July 11, 2010

Choc Gift - Azan Dan Hidayah

Wah, produk yang pertama yang diberikan kepada orang luar, selain daripada ahli keluarga aku. Berdebar-debar jugak buat nih. Warna yang dipilih, Ungu dan Merah Jambu. Aku dah consult awal-awal dengan Azan, tanya dia apa color theme untuk reception dia dan Hidayah.






Produk yang diberi ialah Praline berinti ganache Tropica dan kacang Pistacio. Kalau rasa-rasa masam tuh, itu disebabkan oleh perisa Tropica ye, bukan sebab rosak atau apa. Lagi satu, disebabkan ini choc gift untuk wedding korg, aku kasi extra Pistachio dalam setiap Praline. Nah, lihatlah gambar produk pertama aku.










Inilah pasangan pengantinnya. Tahniah kepada Hidayah dan Azan.




Semoga berbahagia hingga ke akhir hayat. Aku harap korg enjoy coklat yang aku bagi. Kalau suka, boleh tempah la ye. Kalau tak suka, diam-diam sudah. Haha!

P/s - Elinna (paling kanan berbaju merah) dah pun menjadi mak andam yang berjaya. Aku pun nak start buat bisnes la (sebagai pembekal choc homemade, bukan sebagai mak andam!). Saper mahu tempah? Saya bagi harga pengenalan yang best! Korg memang tak boleh dapat la daripada org lain. Susah nak cari coklat air tangan orang lelaki. SMS saya di 019-3749835.

7 comments:

Dilla said...

aziz, saya memang nak order ni. tak tipu. nanti saya contact kat fb k. awak ready saja.

IrAziz said...

@ Mdm Dilla - Wah, betol ker nih? Takut la plak... :p

Anonymous said...

wah! terkejut! (O_O)
hebat gler ko!

ajezahmad said...

@ wee - Mana ada hebat. Biasa2 jer. :p

Anonymous said...

waahh...kagumnye aqu....bleh hntr tester ke melake x...hehehe

ajezahmad said...

@ anonymous - Siapakah ini? Melaka? Err... Belom lg kot. Meh ar dtg KL. :p

raudah sakinah said...

wa....tahniah aziz :) boleh jadi usahawan berjaya nie..btw name yg berbaju merah tue erin@erlina bukan elinna...hehehe tahniah lagi sekali.